KosmosQuiz-01

Neem jij ook deel aan de KosmosQuiz?

Dit schooljaar organiseert het feestcomité samen met de Vriendenkring van basisschool Kosmos voor een eerste keer een KosmosQuiz. Tijdens deze toffe avond krijgen 25 teams allerlei vragen en opdrachten voorgeschoteld.

Welk team kan het meeste goede antwoorden geven?
Welk team is het creatiefst?
Welk team is het inventiefst?
Welk team is slimmer dan team Kosmos?

De bedoeling van deze Quizavond is vooral gericht op spelplezier en onderlinge verbinding. De opbrengst van deze activiteit gaat naar de vzw de Vriendenkring die projecten binnen ons school financieel ondersteunt.

De vijf teams die bovenaan het scorebord eindigen, mogen een prijzenmand kiezen. Voor de overige teams voorzien we een troostprijs.

Boek dan 1 van de 25 quiztafels

Vanaf woensdag 25 oktober 15u kan je een quiztafel online kopen.
Een quiztafel reserveer je door het artikel "quiztafel" in je winkelmandje te leggen.

• Basic tafel - 20 euro
    (deelname minimaal 2, maximaal 6 personen)

Je kunt deze quiztafel upgraden, door één van de supplementen toe te voegen aan je bestelling.

• Supplement Tapas - + 20 euro
  • Supplement Tapas + Fles Cava: + 30 euro  (Hapjes + fles cava)

Opgelet! Er zijn slechts 25 tafels te koop via de webshop. Een tafel reserveren kan niet op een andere manier.
Zijn de tafels uitverkocht? Dan zijn al onze tafels volzet.

AdobeStock_494719998

Koop je Quiztafel Online

Cool!

De Quiztafels zijn vanaf woensdag 25 oktober 15u00 online aan te kopen.

Ga alvast op zoek naar teamleden op jouw teamtafel te bemannen. Een team bestaat uit minimum 2 spelers en maximum uit 6 spelers.

Praktische info

De quiz is enkel toegankelijk voor personen die een Quiztafel aankochten. Elk ingeschreven team ontvangt hiervoor een aankoopbevestiging per e-mail. Deze mail is jullie toegangsticket.

De deuren openen op 18u30 en de Quiz start rond 19u00

Deze Quiz is enkel bedoeld voor volwassenen

Betalingen voor dranken e.d. kunnen cash of met Payconiq.

Spelregels

De bedoeling van deze activiteit is voornamelijk plezier maken en de vzw financieel steunen. We voorzien een competitief spelelement waarbij teams het tegen elkaar opnemen.

Bij twijfel of onduidelijkheid neemt een jury tijdens de quiz een beslissing. Deze beslissing is bindend. Na de quiz kan er niet teruggekomen worden op het al dan niet toekennen van scores.

Laten we samen vooral gaan voor plezier, gezonde competitie en gezelligheid.

Met de steun van

Deze activiteit is enkel mogelijk dankzij de steun van verschillende personen, bedrijven en organisaties. Tijdens de activiteit worden deze sponsors vernoemd en zichtbaar gemaakt.

Kan u niet deelnemen, maar wil u wel sponsoren? Dat kan ook via de webshop. U koopt dan online een sponsorkaart i.v.m. een quiztafel. Voor sponsorkaarten vanaf 40,00 euro voorzien wij fiscale attesten.